Friday, July 3, 2009

这就是...MADM !!

本来以为我的背功很好,
本来以为我的英文还不错,
本来以为我的理解力很强,
今天才知道,
原来这些以为都是误解。

为了避免我在家一直分心,读不到书,
今天一早就去了图书馆,
很专心的读了七个小时。
谁知道,只完成了两个chapter...
还有四个chapter,我只剩一天加三个晚上。
读得完吗?
我真的很想知道....

明明有很多东西是以前读过的,
为什么这次偏偏要用这么深奥的字,
再加上这么难懂的解释?

整本书都是theory theory theory,
一点都不有趣,
一点都不吸引读者..
一个句子要读好多遍才明白,
真是耗脑力!
读了肚子会很饿...

好,发泄完毕。
还是得继续埋头苦干...

4 comments:

Anonymous said...

加油哦~
我很怕我读不完!

婕米恩 said...

yalor
i whole day eat read slp tv, then again eat read eat tv eat read tv..

it realy make me hungry..

i'm getting rounder and rounder ad...

the sentence so so so ...
difficult understand.

and can't even use picture imagination to study
all theory..

i prefer R&D now....

Sherly said...

yalo.. yuan lai everyone got the same feeling as me.. oh god.. i damn damn hard.. i dun even understand wat i reading.. too many sub points... ah.. crazy..

jo@n 佐安 said...

读来读去都不懂是什么??!!!
then afterthat ,
i decide do mask more better ....

 
聆听@心. Template Design By: SkinCorner