Monday, June 22, 2009

看似得空...

最近我都很‘得空’!
今天上完课回家后本来打算读多一遍madm case study,
再把昨天未完成的target audience 做完...

结果,
看一下blog,
玩一下facebook,
看一下夏日香气,
再找人废废一下,
一个晚上就这样打发去了!
什么都没做到!

惨了...金鱼,我被你影响....
很多事情要做,
可是真的很懒惰做。

尽管知道大家都在忙着自己的东西,
我就是不想动我的东西。
几时才会有mood ??

现在十一点半,
明天八点的课,
这个理由,让我决定打完blog就去睡觉。
大家晚安啦!

4 comments:

jo@n 佐安 said...

i also so lazy to start the important thing ...
that why i want force people to do the assigment and set a due date for them and for me tooo !!!!

诗婷 said...

me more cham lar....
even due date i also dun care...
how ar??
maybe because my group mate never scold me??

Anonymous said...

oh...u want to get scolded la?okok...next time i know what to do ady,haha...

诗婷 said...

wei....who is tat anonymous wor??
no dare to leave name ar?

 
聆听@心. Template Design By: SkinCorner