Wednesday, June 3, 2009

又花钱了...

感谢您继续留驻我的部落格,又到了打部落的时间啦!
今天本来要开始实行我的省钱计划,结果又失败了...
上完酒窝老师的课,全班就到旧城市为我们班两位寿星公庆生!
唉...那里发生的事我就不想讲啦!
免得有些人又说会一辈子记得我...
拜托拜托,我真的不是故意的啦!
我想要把错赖在蛋糕上,可以吗?
爱冲不吃我切的蛋糕,真是不赏脸!(偏偏要提到你!)

呼呼,今天终于看了期待许久的‘博物馆惊魂夜 ’( Night at The Museum)
很好看哦!虽然故事很无厘头,但是真的很多笑点啦!
大家得空不妨看看!
看了不会闷的,不会像有人看到睡觉的...

就这样今天又花了不少钱,
晚餐只能吃RM0.80 的面包...

明天我妹要上来kl 找我,
好棒!不过要去pudu 接她,真惨...
希望一切顺利啦!
上天保佑...

*今晚也是凉风习习的,真舒服!
好想早点去睡个好觉!

4 comments:

yeeping said...

yup~night at the museum very nice.I watch it last week?or last last week?i forgot. long ago.haha.From monday till now havent spend any single money for meals~my boss quite nice.keep treat me delifrance.haha.we discuss projects in delifrance~cool right?haha.enjoy tomorrow~eh~why dun have my blog's link one?wanna angry liao la..:p

L U C A S Chris . said...

-.-!
ying ying yao lo...put me inside u al de blog~~~zzz!
nite at da museum really cool!

DO NOT TOUCH ME AND DO NOT CROSS DA LINE!
haha...

L U C A S Chris . said...

n ya...ur background music is kinda boring..lol!change 2 somethin more passionate!wahaha...u r 21st century baby ok?

Anonymous said...

haha,
nvm ,
wad hv happen this afternoon i wrote in my blg dy, ne ne ne bu bu,


luckly i din follow u all go,
or else i will watch the 3rd times of" nite at the musuem" haha


like my lastest blog for u?haha

 
聆听@心. Template Design By: SkinCorner